Operatörsinställningar

Inställningar för Internet

För att använda CQ måste du ha inställningar för att kunna "surfa på Internet" med din mobil. Om du inte redan har det, kontaktar du din mobiloperatör.


telia_logo
telenor_logo
tele2_logo_small
 tre_logo
djuice_logo
halebop_logo
Glocalnet-logga

tango_logo

Comviq-logga


Mobiltillverkares servicecenters

  • Mobiltillverkarnas servicecenters kan ofta hjälpa till med problem som berör mobilerna.

  • Nokia Helpline: 077-66 22 222
  • SonyEricsson Kundsupport: 013-24 45 00
  • Samsung Support: 0771-400 200
  • Siemens Support: 08-750 99 11
  • LG Electronics Support: 0771-414 37
  • Motorola Support: 08-445 12 10
  • iPhone: www.apple.com/se/support/iphone/

-Windows Phone (ver. 8 eller senare) www.windowsphone.com/sv-SE/how-to/wp-support